Mat Khannnn

Thursday, June 7, 2012

SI MAMAK (NASI KANDAQ)


ASSALAMUALAIKUM :)


mamak kedai nasi kandaq :)



cerita panasssssssssssssssss!!!


  • Mamak Masak Pakai Seluar Dalam?? 
  • APA??
  • btoi kaaaaa ni??
  • boleh percaya kaa??
  • sangguo kaaaaa mamak tu buat macam tuh??
  • weyhh! seriouss ka nihh?                   




macam2 soalannn ada dalam kepala! tanya tu laaa, tanya ni laaa..dah ada org kata mamak masak pkai spender @ seluar dalam! memang gelabahhh la weyhhh..HAHA geliii sgt kot.
-kejadian benar yg menimpa AKU di sebuah kedai mamak di Alor Star- 
mari baca cerita nih..ceritanya bermula begini : 

Satu hari aku keluaq dari kedai mamak, 

datang seorang kawan. “Eh, berani hg makan kat sini?” “awatnya?”, tanya aku dkt kawan aku tuh “hg tak tau ka, dah heboh orang cerita”, kata kawan aku ni dengan bersungguh-sungguh. “Cerita apa? hg cakap lah betui-betui”, gesa aku. “Syyyyhhhh!!… jangan dok cakap kuat-kuat. Nanti oqang dengaq”, katanya sambil menoleh kanan kiri. aku pon menanti dengan penuh kesabaran, jiwa dan raga. “Mamak ni pakai ILMU untuk lariskan jualan dia”, sambungnya. “Masa hang makan tadi tak rasa apa-apa ka?”, tanyanya pulak. Hati aku pon mula rasa tak selesa. “Ada orang cakap, dia pakai seluar dalam masa dok memasak!” Tekak aku pon tetiba mula rasa loya geli pa suma cukup. Tak mampu mengeluarkan sepatah perkataan pun. “Aku sendiri pernah nampak mamak yang buat aiq tu kacau aiq pakai selipar!”. aku pon makin terperanjat. “Betui ka weyh??? Bila hg nampak?”, tanya la aku ni sb nk tau sgt2. Loya pon mkin bertambah. “Hari-hari aku datang situ nampak. Kadang-kadang pakai kasut”, tambahnya lagi. “Habis, masa hg nampak tu hg tak teguq dia?” tanya aku dgn soqa geram. “Laaaa…. memang la dia pakai kasut atau selipar masa buat aiq. Pakai baju, pakai seluar, pakai singlet, pakai seluar dalam. Takkanlah dia berbogel masa buat aiq!…..”. ??!@#$%^


Hampeh punya kawan!
macam tu sekali aku percaya!!! hahahaa..kalo nak dgr cakaap org ni kena hati2 jugak, takot last2 kita yg kena balik..
jgn nk jd batu tunggul sgt okeh :)
HAHA sekian~

(^_^)




MU vs Chelsea kot masa nihh!! layannn jaaa :)

hahaa! cuba teka kdai mamak manaaaaa


teh tarikkkk mamakkkkkkkk!! kawww


tgk btapa ramainyaaaaaaaaaa






























1 comment:

Aliff Haikal said...

Terbaik dohhh . hahahaaaa
yg hang percaya buat pa . tapi ada ja kedai mamak yang uli tepung buat roti canai pakai kaki . pengotoq hang tau dakk . aku jarang makan kedai mamak . Fobia hahaaa